Kdo bi si mislil, da bo Škoda Fabia enkrat zaslovela kot najdražja torta na svetu? Da, prav ste prebrali – torta v naravni velikosti avtomobila!
Kako je torta postala ikoničen oglasTorta Fabia je bila ustvarjena leta 2007 kot del oglaševalske kampanje za drugo generacijo modela Fabia. Njen namen je bil poudariti natančnost, kakovost in "sladko popolnost" Škodinih avtomobilov. Rezultat je bil izjemen. Oglas, ki je predstavljal ta slaščičarski presežek, je postal prava klasika. S svojo inovativnostjo, podrobnimi detajli in glasbeno podlago – pesmijo “My Favorite Things” iz filma Moje pesmi moje sanje – je osvojil srca občinstva in močno dvignil prepoznavnost znamke Škoda.
Od maslene kreme do motorja iz marcipana
Fabia torta je bila izdelana v merilu 1:1. Sedišča, motor, zavorne luči in celo pnevmatike – vsi elementi avtomobila so bili mojstrsko poustvarjeni iz slaščičarskih materialov. Za ta projekt so porabili neverjetne količine sestavin:
- 180 jajc,
- 100 kilogramov sladkorja,
- 50 kilogramov masla,
- 42 kilogramov čokolade in še veliko več.
Ekipa osmih slaščičarskih mojstrov je torto gradila od podvozja navzgor, pri čemer so uporabili čim več detajlov, vključno z merilnikom hitrosti iz čokolade in motorjem, v katerega so vlili med kot nadomestek motornega olja.
Cena presežkaProjekt torte Fabia je presegel vrednost pol milijona evrov. Torta sicer ni bila namenjena prodaji, ampak je postala simbol Škodine predanosti natančnosti in inovativnosti. Žal pa torta zaradi številnih dni pod vročimi studijskimi lučmi ni bila primerna za konzumacijo in je končala na kompostu.
Kaj lahko mi povemo o tej zgodbi?Škoda Fabia kot torta je več kot le slaščičarski projekt – je simbol ustvarjalnosti in trženskega genija. Oglas je uspešno predstavil znamko kot natančno, zanesljivo in „sladko popolno“. Morda ne bomo nikoli imeli priložnosti videti (kaj šele poskusiti) tako izjemne torte, a ta zgodba ostaja kot sladek opomnik, da inovacije nimajo meja.